Jag är lycklig!!!!

Helt fantastiskt!!!
Allt började i morse när jag kom till jobbet... trodde att jag skulle få vara på ett ställe som jag verkligen inte ville vara på idag... men till min stora förvåning så fick jag mitt favoritpass!! Helt fantastiskt!!!!
Lite senare på dagen började det att snöa, det tyckte jag INTE om... haha, men tro det eller ej så slutade det ändå med ett glädjetjut och lite smått diskreta glädjeskutt när ingen såg.. :P Allt blir ju så vackert när det kommer lite snö.. den lägger sig så fint på träden! Och för att inte tala om en av de vackraste syner man kan få se, som jag faktiskt fick se idag, rådjur! Det är så vackert med rådjur, men allra helst när det är snö ute.. det blir bara en såndär otrolig myskänsla över allt!
Så, glad och nöjd med allt så fortsatte jag att filura hemma :) Gjorde en snölykta och en smörgåstårta som överraskning för att fira min kära bror som fyller år idag.. :) Han blev glad, å då blir jag ännu gladare! :)
Tänk va kul det är att göra något för någon annan, bara sådär som överraskning liksom.. något de inte väntat sig... :)
Japp, jag är genomglad! Gud är god och han smittar av sig av sin glädje! Mitt liv är långt ifrån perfekt och det är så mycket jag inte har koll på som jag skulle kunna oroa mig för, haha, vissa dagar gör jag det också, men jag kan ändå vara glad, trots det, för Gud är alltid med! Han är glädjen själv och vem blir inte glad av att umgås med honom?! =D
Ha det bäst!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0