Uppsala dag 2 och 3

Lördag:

Japp, blev väckt av min underbara bror imorse :) Klev upp, åt frulle å följde med honom ner till stationen... Så... nu har jag huset för mig själv.. :)
Var ner på stan och träffade några kompisar under dagen.. åt på Panini å fikade på Café Linné, riktigt mysigt :)
I dag blev jag välsignad med att inte behöva betala för varken mat eller fika, de andra bjussade.. Känner sig nästan lite bortskämd.. :) Men men.. man ska väl som kvinna låta männen vara män ibland.. så visst.. vill de bjuda så.. varsågod :P
Kvällen blev lugn, var grymt trött.. :) Gjorde toast och kollade på film :)
Söndag:

Idag har jag inte gjort så mycket.. vart på LO på möte, köpte 11 undervisningsskivor... Såg en som jag tyckte mig känna igen men var lite osäker om det var rätt person så.. jaa.. svensk som man är så gjorde jag inget åt det.. tänk va trött man blir på det ibland.. ! 
Träffade lite gammalt bibelskolefolk också, mkt trevligt :)
Hur som helst.. 
Nu ska jag väl ta å äta nått sen blir det lugnt resten av dagen :)
Hm... känns konstigt att man inte träffat Em på ett tag nu... haha, brukar ju i princip ses varje dag.. så att inte ha träffat henne sen i onsdags.. jaa.. det är ovanligt...
Så nu vet du det Em, du är minsann saknad du med :P
Ha det wonderful 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0