Dag 4 och 5

Måndag:

Idag blev det väl... hm.. mestadels lungt...
Var på min första riktiga jobbintervju, i Sthlm/Arlanda... det var riktigt kul! Så förhoppningsvis/troligtvis så har jag snart jobb =) Då kommer jag att bo här i Uppsala! Mitt andra hem! =) Det skulle jag gilla!
Ja, som sagt, resten av dagen var lugn... det regnade så det var ingen idé att gå ut heller tyckte jag.. så än en gång blev det film.. :)
Tisdag:

Idag hade jag lite sovmorgon... satt och läste... 
Solen kom fram här på eftermiddagen också så jag passade på att ta en härlig vårpromenad med Jesus  för att kolla läget i skogen.. det var livat kan jag lova.. hur mycket fåglar som helst!!! :) Fast det var mycket snö som låg kvar..
Men det var så härligt för Jesus visade mig så många vackra saker, så många vårtecken..!
Myrorna hade börjat komma igång (nog för att jag verkligen INTE tycker om myror.. men de är faktiskt ett vårtecken..), jag såg en ormvråk, tofsvipor, koltrastar, krokusar, snödroppar, en ekorre, en kungsfågel... jag hörde både gäss och måsar... hm..vad var det då som fattades för att det skulle bli helt fulländat?! Jo.. rådjuren såklart... :)
Jag ville så gärna se ett så jag frågade Jesus om jag inte kunde få göra det.. sen fortsatte vi att gå.. Påväg hem så kom dem! =) Jesus gjorde mig uppmärksam på ett rådjur som stod och betade längre fram och strax därpå så rasslade det till i skogen bredvid mig.. och ca 20 meter från mig sprang en riktigt fin råbock förbi, tätt följd av en get.. de var så vackra! Så 3 rådjur fick jag se idag och jag frågade efter 1.. =) Jesus ger alltid i överflöd =) 
Nu ska jag fortsätta att njuta av dagen, det som är kvar av den.. :)
Ha det fint!

Kommentarer
Postat av: Emma

Unnar dig verkligen att ha kul och att få känna frihet! Hoppas av hela mitt hjärta att du ska få jobbet! MEN saknar dig som en tok och fattar inte hur det ska bli om vi kommer att behöva bo massa mil från varandra igen! Du är min bästaste vän



2010-03-31 @ 11:44:07
URL: http://emmahallstensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0