Bön fungerar!

Ja, det är helt underbart!!!
Som min kära vän och kollega ( ;P ) Em skrivit på sin blogg så har vi en barnverksamhet i vår kyrka som heter Wild Kids. Första gången kom 3 barn.. vi bad och bad... idag är de 14... ! WOW!!!
I Höstas så roade vi oss med att rengöra vår dopgrav, i tro om att den då skulle bli lite bättre använd.. vi bad att människor skulle vilja döpa sig... Om två veckor så är det 4 stycken som ska döpa sig där!!! Gud svarar på bön, helt klart!!
Det är så svårt att greppa hur god Gud verkligen är! Wow!! Han gör så mycket hela tiden! Jag älskar honom!!!
Det finns verkligen ingenting som är bättre än att leva för honom, jag lovar!! Det är helt otroligt!!
När man väl fått smak på det så får man aldrig nog, men det bästa av allt är att det faktiskt är positivt! 
Ord kan inte beskriva tillräckligt allt som Gud faktiskt gjort i mitt liv! Det är ett liv värt att leva!
Jag önskar så från djupet av mitt hjärta att alla VALDE att uppleva det livet, för det är faktikt ett val...
Gud kommer aldrig tvinga sig på någon av er, ni själva måste välja att släppa in honom... 
Det är inte Lätt att leva för Gud, det är inte bekvämt... men det är grymt tillfredsställande och det är verkligen  värt allt! 
Tack Gud för allt som du gjort för mig! Jag älskar dig grymt mycket!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0