Undra sa Flundra...

Sitter här och pluggar samtidigt som jag funderar.. kan inte låta bli det..: Varför är man som tjej så otroligt grym på att analysera saker.. eller rättare sagt Överanalysera? Varför gör vi det? Varför är vi skapad så? Vad fyller det för funktion? Vad finns det för mening med det?
Jag fattar verkligen inte.. Man överanalyserar minsta lilla skitsak som inte ens behöver vara något alls, och plötsligt har man gjort den lilla saken till tusen saker till och allt slutar med att man bara får fel uppfattning om allt.
Vad är det för bra med det? Finns säkert något.. men just nu så är det en av sakerna som jag verkligen inte förstår mig på.. skulle vara så grymt skönt om man bara slapp allt det där :)
Ibland önskar man att det fanns en "av och på" knapp så att man kunde styra över det där själv bäst man ville, tänk vad mycket lättare det skulle vara då..
" nej, det här vill jag inte analysera, nu stänger jag av" eller " hm, det här vill jag fundera lite extra över, nu knäpper jag på".. visst vore det skönt?! Då fick man bestämma själv.. åsså slapp man förstöra allt genom att tänka för mycket..
Men vad gör man? Man kan ju inte bara klippa bort nedlagda funktioner...
Nä, jag blir inget klokare av det här..
Finns det någon som har ett bra svar på det här så skriv :)
Ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0