Kvällens Homeis= vrålmys!

Ljuset var lite halvskumt, det var lite trångt.. kylan som försökte krypa sig innanför skinnet var garanterat märkbar... men det var också glädjen! Tillsammans tryckte vi ihop oss i den ouppvärmda husvagnen och med händerna över några värmeljus och filtarna i högsta hugg så gick vi inför Gud.. bad och lovsjöng.. så underbart! 
Kyligt på utsidan, men varmt på insidan.. Gud var där med oss!
Ja, så började kvällens Homeis! Inte varje dag man får chans att sitta och frysa i en husvagn mitt i vintern med sina underbara vänner! =) det var både mysigt och riktigt kul! Hade spännande samtal om en bok vi läser tillsammans; Den Andliga Dimensionen, helt klart en läsvärd bok, mycket spännande :)
Lite senare gick vi in för att fika och tillslut avsluta kvällen men en massa bus och skoj :)
Tycker så grymt mycket om er ska ni veta!! Ni är helt underbara!
Så.. veckan är snart slut känns det som.. Dvs.. Imorn är det 1 VECKA kvar till STIR!!!!!!!! HJÄÄÄLP!!!!!!!!!!
Wow.. det ska bli spännade att se hur det går, hur många som kommer...
STIR är alltså en ungdomskonferens som ungdomarna i min kyrka + Ny generation grupperna på Högstadiet/gymnasiet planerar och håller i... Finns hur mycket som helst att göra.. stressigt? JA! Men jag ser det som en grymt kul utmaning! Man blir nästan ännu mer peppad när det är såhär! :) Ska bli så kul!! 
Så, har ni inget att göra 5-7 mars så är ni välkommen till Salemkyrkan- Edsbyn! :) För där kommer det bli röj i alla fall!! =D
Vad händer annars då? Hm.. inte mycket utöver det vanliga.. Ska åka och skaffa mig gymkort imorn.. för två månader till att börja med, sen kanske jag inte bor kvar här längre.. den som lever får se!
Hade gött folket och kom ihåg att Gud älskar er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0