Gud är så bra!!

Asså.. min kamera har vart lite störd på sista tiden.. har inte kunnat radera korten på den.. har kommit fram till "radera" men när jag så skulle trycka på den knappen så har den inte fungerat... lite smått störigt.. så.. Imorse så bad jag till Gud " Gud, jag ber att du ska fixa den här kameran nu så att den funkar bra och inte håller på och krånglar mer.." sen tog jag upp den, knäppte på den och försökte radera en bild... fungerade det?? JA!!! haha!! På en gång!!! Gissa om jag blev glad!!
Gud är ju så fantastisk, för han bryr sig verkligen om sådana småsaker som en liten knapp på en kamera som inte vill fungera som den ska... är det inte underbart?! Och hur mycket bryr han sig då inte om oss liksom?! Om han är villig att fixa små detaljer bara för att vi ska bli glad? Gud är god, så är det bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0