Värsta presenten!! (missförstå mig rätt...)

Ja asså det är helt otroligt...! 
De som känner mig vet att jag är rätt så fascinerad av vargar... För någon månad sen så var vi ett gäng som åkte till Järvzoo, där fick jag för första gången i mitt liv höra vargar yla! Dessutom så var det en som kom jättenära! Jag kände mig helt lyrisk!!!
Det enda som skulle kunna klå det är att åka till Kolmården och faktiskt få gå IN till vargarna...
Så... i fredags fyllde jag år, så i torsdags när vi hade Homies så passade jag på att bjuda på tårta.. Men gänget hade minnsan en överraskning med sig, en riktigt kul... ! De hade tejpat fast en telefon på baksidan av en pappbit, klippt ut ett hål på framsidan och där skulle jag trycka på en knapp, för på telefonen skulle det då spelas upp ett ljud som jag skulle försöka gissa vad det var... om jag gissade rätt så skulle jag få en present.. Spännade värre..! Jag tryckte på knappen och riktigt njöt när jag hörde ljudet av en ylande varg spelas upp för mig.. :) Men vad skulle nu detta betyda? 
Jaa... mer än jag hade trott i alla fall, för som present så hade gänget fixat så att jag faktiskt ska få åka just till Kolmården och gå in till vargarna!! I en hel timme!!! (kollade på hemsidan.. ) Tack vare mina underbara vänner så har en av mina drömmar gått i uppfyllelse, så det ska jag säga; det är inte dåliga vänner jag har!! :)
Tack ska ni ha för en av de bästa presenterna jag någonsin fått!!! 
        





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0