Nytorp

Yes! Då har jag varit på återbesök igen! Det var grymt kul!!!
Träffade på massa roligt folk!!! Nästan alla lärare jag haft var där, Gamla klasskompisar.. det var mysigt!
Hjälpte till med Bellman också! Jisses vilken kö det var till honom, tror att iprincip varenda unge på hela stället skulle rida på honom!! Haha, men kul var det!!!



Så, här är han!



Sen fick jag träffa de här filurerna också!!
f.v Mikel, Sara, Cizzi och Sussie!!! Va superkul å träffa dem igen med tanke på att det var ca 2,5 år sen sist.. =)

Sist men inte minst..



Molly med mamma Nelly! Busungarna nr 1! Det var kul att få träffa dem igen!! =)

Hade en toppendag med så mycket kul att det knappt borde vara tillåtet! ;P
Och till råga på allt så var jag hem till Emma och kollade på film sen på kvällen också!! =D



Det är kul när man får ha det bra! ;)

Tack Gud för en helt underbar dag och tack för att DU har varit med hela tiden!!


Kommentarer
Postat av: Carl

Va!? Har du varit upp och träffat Molly!? Det vill jag också göra någon gång... =)

2009-09-24 @ 11:55:04
Postat av: Sara

Det var jättekul att träffa dig med :D Måste ses nått mer inom en snar framtid :) Kram Sara

2009-10-21 @ 17:23:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0