Både vänner och ägg..?!

Hehe, jadu, det är inte alla dagar man lyckas klämma in det på samma gång! ;P

Har haft mina underbara vänner på besök ikväll! Hade det jättekul.. kollade på Idol och fick oss väldigt många skratt.. rätt underhållande program det där.. !

Mot slutet på kvällen så hördes plötsligt en smäll.. mot fönstret... en fågel?!
Gick ut och lyste med ficklampan.. hehe.. det var ingen fågel.. men nästan..
nån skumtomte har varit i farten och kastat ägg på rutan.. det tackar vi för..!

Nu är det ju så att man ska försöka se det positiva i allt.. så.. vad var det då som var positivt med att ha ett krossat, kladdigt ägg på fönstret?

hmm...

*Fönstret fick ett lite annat mönster... fläckvis..
*Någon hade kul..
*Vi får tvätta fönstret och kan då på samma gång passa på att släppa ut den stackars flugan som är mellan   innerfönstret och ytterfönstret.. ett liv blir alltså räddat...

Wow.. tänk att äggkastare kan vara livräddare.. det visste ni inte! Det finns fler hjältar därute än ni anar..


jaja, nog med tacksamhet till dem nu..
Imorrn blir det avgång till Nytorp! Superkul ska det bli! Ska få hjälpa till med min lilla hårdrockare, få träffa min förra hund plus en massa gamla klasskompisar! Kan det bli bättre?! ja.. om det blir bra väder.. men det vet jag inte förrän imorrn...!

ha det gott folket! nu ska jag försöka sova snart!

Kom ihåg att Jesus älskar dig! Just DIG! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0