OJ OJ OJ!!!!!

Ja, jag säger då det!!! Vilken underbart fantastiskt Bra dag det har varit idag!!!!!!!!!
Helt sjukt!!!!

Först klev man upp kl.07.00 efter ca 5 timmars sömn, åkte till kyrkan och övade lovsång, sen kom resten av gänget å vi övade drama..
men OJ vad de där skyltarna trasslade ihop sig, som Ida skulle ha runt halsen.. hua.. Det FÅR inte hända när vi kör på riktigt, sa vi.. hmm.. spännande spännande..

Ungdomarna höll alltså i mötet idag och jag tycker minsann att alla gjorde det toppen bra!!!

BRA JOBBAT!!! *ruska om*

Jag körde lovsång och en annan sång sen var det bara att kuta iväg och byta om till dramat som skulle komma 3 punkter senare.. vilket för mig innebar stress sminkning... man ska dessutom se hemsk ut.. det tar några minuter att få till det...  men jag lyckades nog, för de andra blev rädda när de såg mig..! ;P *Nöjd som bara den*

Sen gick vi ut och körde vårt drama... (Vi bad till Gud att skyltarna inte skulle trassla ihop sig, och gissa vad?! De gjorde inte det!!! Tack Gud för det!!! )

Här är länken til det vi hade som mall.. ifall ni är intresserad.. det är värt att titta på iaf! =)
(har fortfarande inte riktigt fattat hur man gör för att få in filmklipp här.. ;P )

Check this out! ;)
: http://www.youtube.com/watch?v=mPkEMQb88WY


Här kommer två bilder från innan dramat... Jag skulle bära skylten "självmord"





(Ifall ni inte förstod det så går jag Inte sminkad sådär jämt.. ;P )


Så, hur som helst.. efter en sådan underbar tänkte man väl kanske att det skulle börja lugna ner sig?! Hah!! GLÖM!!!! Jag vill ha ut maximalt av de flesta av mina dagar så jag och en av mina underbara vänner åkte iväg och dansade.. !!! SÅ SJUKT KUUUL!!!!!!
Vi var de nyaste i gruppen och vi skulle göra massa baletthopp och rörelser man knappt trodde existerade..
HAHAHAHA!!!!!!!!!!!! Vi hoppade runt där som nå studsbollar, å det såg verkligen inte bra ut!!! =D De flesta andra kom där med sina graciösa svanhopp utan problem.. i jämförelse med dem så gjorde vi nog elefanthopp istället.. där man var lika vig som ett kylskåp ungefär... men HJÄLP va vi skrattade!!!! Det är helt klart det roligaste den här veckan!!! Och jag kommer garanterat att fortsätta!!!! Grymt bra träning för hela kroppen samtidigt som man gör bort sig så att man håller på att ramla ihop av skratt, speciellt efteråt när man pratar om det.. XD Så nu har jag massa träningsvärk och är sådär skönt trött som man bara kan vara efter ett lyckat träningspass!! Helt underbart!!!

Tack Gud för en helt fantastisk dag!!! Du är BÄST!!!!





Ha det underbart allihop!! Det har jag iaf !! ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0