Några Ord..

SILVERNATT

Silvermånen lyser med sitt magiska sken,
det når över både stock och sten
Det fyller mig med en förunderlig lycka
när det visar mig gräset som kylan börjat smycka
Jag lägger där mina händer för att få mer
för att försöka förstå det vackra som min skapare ger
Hur jag än vill kunna så kan jag ej förmå
att begränsa Hans storhet med mina ord så små
Men visst är det väl förunderligt hur mycket man kan känna,
hur mycket man kan få en silvernatt som denna?


Några ord jag fick ihop i natt när jag varit ute en sväng.. Det var otroligt vackert överallt, det var verkligen en silvernatt! :) Obegränsad skönhet är det enda jag kan säga för att förklara..!

Bless!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0