Tjejkväll.. haha.. alldeles själv!!

Jaa, så kan man också göra..!
Kände att jag behövde något lite extra special ikväll..

Var först iväg på ett helt underbart skönt danspass, efter två veckors frånvaro..
Det tog bra! :)

Sen åt jag en härlig portion med kött, potatis och grönsaker.. mums!!

Sen började min tjejkväll på allvar! In i duschen å frächa till sig efter det svettiga danspasset, ta hand lite extra om fötterna.. skrubba, smörja in, klippa och måla tånaglarna...
Sen blev det på med ansiktsmask och in i mitt rum med tända värmeljus och lugn musik.. och chokladhjärtan..
Ner på sängen och njuta gärnet av att bara få ta hand om mig själv!
Välbehövligt och grymt mysigt!!!
Något jag rekomenderar! ;P

Har haft en toppen dag som för att bli helt fulländad egentligen borde avslutas med en grymt bra film, tyvärr är det ganska ont om sådana.. eller också är det jag som inte har ett tilläckligt stort utbud i min hjärna.. :) hur som helst så får man se hur det blir... det kommer att vara en bra kväll utan film också! :)




Ha det bra alla där ute och glöm inte att ta hand om er själva lite extra ibland, det behövs! =)



Kommentarer
Postat av: Carl

Helt rätt! =)

2009-11-21 @ 01:14:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0