En trevlig helg...

Ja, det är vad det har varit! :)

Fredagen började med en sovmorgon och fortsatte sen med att  göra ett försök till att få lite julstämning.. ställde mig och bakade lussekatter med julmusiken på för fulla muggar.. men men.. ingen julstämning för det inte.. :) men det var kul ändå!
Kvällen gick till att umgås med mina underbara vänner!
Vi åkte å bowlade, discobowling! Suuuuperkul!! Å för första gången på flera år så fick jag en strike!! WOW!!!
Sen åkte jag å Emma hem till henne å kollade på film, åsså fick jag håret flätat, gryyymt bra ;P


Lördagen åkte jag å Emma till SecondHand för att glutta på kläder och konstigt nog lyckades även jag fynda där, haha, jag har underskattat denna fantastiska affär! :) Dagens fortsättning gick till att se på diverse filmer och tv program, alla lika bra som absolut måste vara inklämd på EN dag... lite för många timmar där då.. men men..

Söndagen invigdes med det vanliga mötet! Så härligt att få träffa alla goa människor som finns i kyrkan, tycker om dem så mycket! De är alltid glad att se en, uppmuntrar alltid och är allmänt toppengoa människor!
Efter mötet var det dags för handling, Pannkakskyrkan i farten igen! Julskyltningen den här gången! :)
Hann vara med där en sväng å sen var det dans... stressa stressa hit och dit.. hjälp...! Men det är alltid lika skönt efteråt, när man känner den där härliga utmattningen i kroppen som man bara får efter ett skönt jobbigt träningspass...
Efter en härlig dusch så var det dags för adventsfika med mamma och pappa... tände det första ljuset.. Mysigt!
Kvällen avslutades med filmen "mitt stora feta grekiska bröllop"

En rätt så bra helg tyckte jag..:)

Så, nu väntar bara en fortsatt bra vecka då! :)

Kom ihåg; Din dag blir det du gör den till!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0