Home sweet home!

Ok nu var det otroligt länge sen jag skrev.. Sorry for that..
men mycket har hänt...

Nu, senaste månaden tillbaka har jag spenderat i Ryazan i Ryssland. Var på missionsresa! Det var spännande..!
Fick träffa massa människor, predika, ha lektioner på universitet osv osv. Det var en upplevelse..!




Men nu är jag i Sverige igen och igår fick jag träffa mitt härliga kompisgäng från Byn, allihopa!!! Blev så glad!!!!

Ni är så underbara!!!!! Tack för att ni finns!!!!



Ha det bra!!!

Kommentarer
Postat av: Sway

FJOOOLIC! <3 Har hon haft skoj?

2009-03-17 @ 23:40:43
Postat av: £mma

Älskar dig min kära vän. Tänker komma och hälsa på dig snart, så var förberedd!

2009-03-18 @ 12:40:34
URL: http://emmahallstensson.blogg.se/
Postat av: Sway

Ååh, jag vill också resa! >.<

Hihi, tackartackar. ^^ Var första gången jag provade på att skriva skräck, det kanske blev lite för mycket blod? ;O

2009-03-21 @ 20:21:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0