Happy Frida(y)!!

YES!!!! Vilken Underbar dag det är idag!!!
Min goa bästis överraskade mig med att vara på bibelskolan idag!!! ÅH!!! Underbara hon!!!
Vi satt och pratade lite och kom fram till att Vi har varit vänner i 16 ÅR (!!!!!!!!!) i år! Det är COOLT!






Vi har haft så otroligt mycket kul tillsammans!!! Tack för de här 16 åren!! Jag hoppas på minst hela livet till..!!!
Du betyder så mycket för mig, tack för allt!!! Och tack Gud för att du gett mig denna underbara tjej till vän!! DU är bäst!! =)

Och inte nog med DET, när som helst nu så kommer min andra underbara vän! Jag måste helt enkelt vara världens lyckligaste idag!!!
Goa människa som alltid är glad!! Totalt Jesusfreak!! =D Så härlig att umgås med!! Har så många minnen med henne med! Ska bli så otroligt kul att få träffa henne, HELA HELGEN!!!! Wow, Gud har verkligen välsignat mig med underbara vänner, inte bara det; de Bästa!! Jag måste verkligen ha de bästa vännerna som någonsin går att få tag på!! Tycker så mycket om dem!! Ni är guld värda!!!





Haha!!! Blir så glad när jag tittar på alla bilder!!! Ser verkligen vad Gud välsignat mig med!!

 

Vi vetni, det är inte dåligt det! ;P



Kommentarer
Postat av: Sway

Jäklar vilken go fredag du verkar haft. :D Jösses, bruden! ^^



Ja, ialla fall på den här nivån. Hm, det kanske det ska vara.. ;P

2009-03-29 @ 13:47:29
URL: http://suichellenova.blogg.se/
Postat av: Frida

Jaa, verkligen! den var toppen!!!

2009-03-29 @ 16:27:14
Postat av: Sway

Haha, har pluggat sen januari. ^^ Håller la på å läsa upp gymnasiebetyget. Ska läsa cirka 250p per termin, så det kommer ta ett tag.. >.<

2009-03-29 @ 16:38:28
URL: http://suichellenova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0