Det var bakdags igen...

Den är gången ville jag baka något till min kära vän som fyllde år igår...

Det blev en lyckad kaka.. tydligen väldigt lyckad... folk trodde att den var köpt...
Haha, tänk så fel man kan ha ibland... men det måste tyda på att den såg lite småproffsig ut sådär.. haha! *stolt*

kul var det att göra den i alla fall!

Så, här kommer ett smakprov.. fast jag råder dig till att inte kopiera bilden och skriva ut den, för om du försöker äta den då så måste jag säga att den inte kommer att smaka lika gott...








Som sagt så var det riktigt kul att göra den! Tog sin tid, men tänk vad god den blev! Första gången som jag provade göra såhär, men defenitivt INTE sista gången!!


Jess, jess! Kul dag väntar imorrn, då blir det Fjällnora med skolan!! Ska bli väldigt kul!!!


Ha en välsignad helg!!!

Kommentarer
Postat av: Sway

Men du! Shit alltså! Snyggaste kakan nånsin! :D Vad var det mer än choklad? :P

2008-09-20 @ 16:29:58
URL: http://suichellenova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0