Edsbyn!

I helgen var jag "hem" och häslade på mina kära föräldrar!
Blev dock en väldigt kort vistelse men bättre det än inget alls, har inte varit hem sen mitten av sommarn typ.. så det var skönt att få se kära byn igen!

Allt är så fint där nu, höstens breda färgskala har dragit fram med sin pensel även där!
Det är rktigt snyggt gjort!!

Träffade på min älskade vovve också, passade på att fota henne lite imorse.
Solen sken och det gjorde ju inte saken sämre direkt!

Tänkte bjuda på någon enstaka favoritbild..skulle jag ta alla så skulle det bli för många...!





Det var allt för mig denna gång!

/ Frida

Kommentarer
Postat av: Sway

Haha, okeeej! Din önskan är min lag. ^^ Faast, om det ska bli som jag tänkt så måste jag plugga japansk historia några år framöver.. -.- Så en fortsättning dröjer nog lite.



ÅHERREGUD, va söt Molly är förresten! Helt underbar! <3 Jösses, asså! Sista bilden är helt bedårande!! :D

2008-10-14 @ 00:07:40
URL: http://suichellenova.blogg.se/
Postat av: £mma

söt-molly då

2008-10-20 @ 18:16:28
URL: http://emmahallstensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0