Hej Hopp!

Idag jobbade jag från 6.00 till ca 14.30.. fick åka hem lite tidigare.... SKÖNT säger då jag...!
Trivs Jättebra på mitt jobb, men det är lite tröttsamt sådär i början... man får kilva upp 4.30 varje morgon... fast jag gillar ju morgnarna så.. jaa... det går ju bra när man väl kommit Upp ur sängen.. =)

Har haft en bra dag, senare åkte jag och bror ner på stan å käka glass! MUMS!!!! otroligt trevlig stund! Haha, såg minsann lite LO kändisar med! ;)

Har minsann tränat idag också! Jisses vad jag var duktig! Sprang runt nästan hela spåret! Det har jag aldrig gjort förr! Inte det här spåret iaf...!
Sen blev det styrketräning efter det! Svetten rann! OJ JAG HAR VERKLIGEN GJORT NÅGOT!!!!!!!!! Helt otroligt!!! Och helt otroligt SKÖNT också!! Något som jag garanterat kommer fortsätta med!!

Jag är glad glad glad idag! Jag är jag och ingen annan! Men vem jag är, kan vara ett mysterium att få reda på! ;) Fast några få har verkligen lyckats och dessa få människor saknar jag som en galning!
Jag längtar tills ni kommer och hälsar på, Särskilt mitt eget lilla Kex! ;P Miss U SOOOOOOO Much!

Nu ropar sängen på mig så jag ska väl gå och göra den sällskap.. sovtajming så att säga...

Be blessed!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0