2:a Advent!!

Japp då var det dags igen!! Andra advent.. ett år sen sist.. 7 december.. vilket betyder 12 dagar kvar på jobbet och i skolan innan jul, 13 dagar kvar tills jag åker hem... 17 dagar kvar till julafton..., 24 dagar kvar till Nyårsafton..30 dagar kvar till skolan börjar igen efter lovet!!

Mycket underbart ligger framför!! Kanske mer än man anar?! ;) Förhoppningsvis..!

äventyr och adrenalinkickar är något som jag vet kommer framöver iaf! Det ska bli grymt kul!! Haha, och jag tänker inte berätta vad det är jag ska göra! *retas*
Lever man med Gud så får man vara med om massa äventyr!! Han är så cool och jag älskar honom!!

Så.. ikväll är det julkonsert på Livets Ord kl. 18.00.. I´ll be there..!

ha det fint!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0